emmy321moviestar

Direktlänk till inlägg 20 september 2014

Fixar ett nytt tema

Av Emmy _321 - 20 september 2014 10:37

Halloj, everybody!

Jag är tyvärr väldigt iaktiv, men jag ska försöka gottgöra er! Jag har fått en ny Mac som har ett program installerat som jag kan filma med. Jag kommer att försöka fixa videon till en annan låt så ni får se vilken det bilr(har inte bestämt mig än haha) 

Det kommer att bli kul att göra videos igen. 

Förresten kan ni följa mig på Instagram där jag heter: emmy_rosen(hoppas jag annars kommenterar jag om jag heter nåt annat haha)

Jag  kommer också att fixa ett nytt tema till bloggen(yeeeey)!

//EMMY_321


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy _321 - 19 januari 2014 13:22


Hej, bloggläsare!  Gissa vad jag började på igår... JO- en ny mspvideo :D  Jag gör den här gången en video i IMovie för att jag har fått en Mac av skolan. Det var svårt att hitta en kamera som filmar skärmen för att Hypercam som jag använde förut...

Av Emmy _321 - 18 januari 2014 09:58

Hehe, förlåt för att jag inte varit så aktiv, men nu när jag går i 6:an är det så mkt prov O.o Inte för att vi haft ngt än, men vi har mkt läxor     För ngr dagar sedan så kom det upp en skylt när jag (och måååånga andra moviestars) loggade in ...

Av Emmy _321 - 25 december 2013 19:27


Hej, hej alla bloggläsare! Idag såg jag att msp har fixat en ny app. Appen heter Star Studio och man har liksom en filmstudio och det kommer litte filmstjärnor och spelar in filmer där och när man går upp i level på det spelet får man lite fame och...

Av Emmy _321 - 21 december 2013 23:43

Tjeanre, bloggen! Jag har köpt nya ögon idag :D Såhär såg mina gamla ut:   Och såhär ser mina nya ut:   Nu fick ni se min slutbild oxå :D Ja, nu när jag har använt den så behöver jag ju inte ha den här nere igen så jag lägger till lite ...

Av Emmy _321 - 21 december 2013 23:12

Hej! Jag heter EMMY_321 på onlinespelet Moviestarplanet.se och nu ska jag berätta lite om mig själv.   Jag är en tjej på 12 år, jag föddes 2 augusti 2001. Jag älskar att sjunga och att dansa.  Jag spelar lite gitarr. Jag hade förut en blogg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar ni mest på msp?
 Se andras filmer
 Spela spel
 chatta i chattrummen
 tjäna starcoins :D
 Jag gillar inte msp O.o
 ALLT!
 Shoppa, shoppa :D
 Göra filmer
 Designa kläder
 Göra ArtBooks
 Byta utseende
 Köpa husdjur
 Apparna! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken, skriv gärna ngt :o)


Ovido - Quiz & Flashcards